busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

upp och ner...

Publicerad 2009-10-08 15:59:01 i Allmänt

Usch, det har varit en seg vecka... Sviterna från helgens bravader måntro? Mer troligt att jag drabbats av nån bacill som kroppen försöker förinta... Ena sekunden mår jag pyton för att strax känna mig pigg igen, skumt...

Igår var jag och Bosse på träning. Mest handlade det hela om hur man ställer sin hund, inte aktuellt för oss pga stubbsvansen men nyttigt ändå! Vi var fyra ekipage, två av dem känner Bosse och jag men han tyckte ändå att det var säkrast att skälla ut en av dem samt den nya bekantskapen efter noter samtidigt som han visade tydlig ragg :-( *suck*

Annars så har vi övat lite på att backa samt att följa hand inför kvällens agillitykurs. Backträning hade vi framför TV.n med en påse dillchips och klickern, mumsigt tyckte vi båda två :-P

Vår tonåring har även hunnit med att smita två (!) gånger, som tur var utan några olyckor, han kom ju inte direkt på inkallning om man säger så...

Nu blir det pannkaksstekning, tror att det kan få slinka med en sån till kursen för att uppmuntra Bosse ;-)

Bjuder på den här gofisen, allt klär en skönhet!



Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-09 12:23:23

Hon är då för söt, visst klär hon i denna nyfunna "mössa"

Kram Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela