busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

På tur...

Publicerad 2009-10-02 22:17:43 i Allmänt

.. har jag och barnen varit idag.

Har bla varit å fixat nytt pass, när jag sa till polismannen att jag såg kriminell ut på bilden sa han "nä, jag tycker bara att du ser väldigt samlad ut" HAHAHA :-D till saken hör att jag var lite lätt stressad för samtidigt som jag skulle titta i kameran fösökte jag hålla koll på en liten tjej med mycket spring i benen...






Har fortfarande inte riktigt fattat att vi ska åka på semester!!! Lääängtar!!!

Har även varit på biblioteket sen blev det middag hos herr Kamprad och det går ju inte att gå tomhänt därifrån... Kan tänkas att det kommer bilder på några av inköpen...

Imorgon kör vi KM, blir sprint, dvs vi kör en och en på tid på folkracebanan. Jag tycker det är svårt att få upp farten när jag inte har någon att jaga eller bli jagad av men jag ska göra allt för att tagga till! Har fått erbjudande om hjälp att bli uppretad ;-)

Hade sista hundkursen i veckan :-( men som tur är har vi två gånger kvar på förberedande agillty sen har jag anmält oss till en annan grupp som ska träna lite för att ställa ut, kontaktövningar osv. Bra att träffa nya hundar och sen kommer vi att vara på en ny plats varje gång.

Ha en riktigt bra helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela