busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Någon doktor kanske???

Publicerad 2009-10-13 18:37:45 i Allmänt

Hmm, lite bloggtorka här... Har inte hänt nåt särskilt sen sist...

Idag åkte jag på en allregisk reaktion eller nåt annat, vad vet jag? Har hänt tre gånger förr och alltid på jobbet!? Får magont och klåda i hårbotten och i handflatorna och hettande ansikte samt nässelutslag över kroppen, det hela kan avhjälpas med min allergimedecin mot hösnuva har jag märkt... Skumt är det och inte ett dugg kul :-(

Ja, mer spännande än så blir det inte idag, nu ska här nattas barn sen blir det soffan ihop med "Desperata Hemmafruarna" :-)

Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2009-10-14 11:30:51

Du får göra som vi gör med S! Mer eller mindre föra dagbok på va du äter! Troligtvis är de något där som är "fel". S tål inte curry, iaf inte när hon är förkyld! För de är bara när hon är "ur form" som problemet dyker upp.



Nu har ja lekt doktor!! ;)



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela