busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Vi har varit på turne...

Publicerad 2009-11-15 19:48:46 i Allmänt

Hela vägen upp till glada Hudik for vi idag för att kolla på en buss.

Passade på att svänga in till Acktjära på hemvägen för att träffa min kusin med familj. Bosse blev väldigt glad för han fick busa med sin storasyster! Lilltjejen hade lite myror i brallan efter allt bilåka och hade nog helst legat på golvet och brottats med hundarna men det ville inte jag... Lyckades iaf byta några ord med kusin över en kopp kaffe, trevligt :-)

Sen for vi vidare till Lingbo för ett kort stopp hos sambons kusin, tror vi överraskade dem rejält :-)

Nu ligger iaf båda barnen i säng, bara att vänta på att de ska somna...

Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela