busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Två år!

Publicerad 2009-11-12 21:10:48 i Allmänt

Igår firades det! Lilltjejen har blivit två år, helt galet vad fort tiden går!
Tyvär så var hon inte helt pigg men glad blev hon över alla paket och lite tårta slank också ner.



Bosse gillade att jaga presentpapper och snören sen var han ju tvungen att skälla lite på några gäster... Tappert kämpade han för att få igång lite lek och innan kvällen var slut så hade även han fått både busa och mysa :-)

Alla somnade vi gott, glada och nöjda men sen blev det en orolig natt för lilltjejen :-( Som tur var fick hon vila hos mormor och morfar idag för pigg är hon fortfarande inte...

Idag har det varit en guld-dag på jobbet, inte en enda konflikt utan bara goa glada elever som bjudit på kramar, skratt och kloka funderingar! Sen har jag varit och fått ryggen fixad, oj så det knakade :-S men nu känns det bra! Avslutade med lite shopping... först ett par walkingskor som jag svävar i sen lite Tupperwareplast... Trevligt plastparty med soppa, fika och surr :-)

Nu blir det sängen med en spännande men tung bok... man vaknar liksom till så plötsligt när den trillar i golv ;-)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela