busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Allhelgona

Publicerad 2009-11-01 14:16:20 i Allmänt

Har haft en lugn och skön helg! I lördags bjöd jag hit en kompis och hennes barn för lek och våfflor, hennes ena son blev sen kvar över natten på min sons begäran :-)

På lördag kväll tog vi en promenad upp till kyrkan för att titta på alla lyktor, det är fint tycker jag! Hade en mysig stund och fick ta del av två kloka femåringars funderingar kring livet och döden...






På hemvägen sprang vi slalom så det var två lagom uppspelta killar som sen skulle nattas... Att komma i säng var inga problem men klockan blev halv elva innan de slutade tissla, tassla och fnittra!


Idag kom sambons kusin hit med denna fina skapelse!




Sååå fin!!! Tusen tack!!!

Hon och min svägerska och jag har haft långfika med surr idag medans barnen och deras kusiner lekt, skönt att bara sitta på rumpan och umgås!

Nu fortsätter vi eftermiddagen så här...



... sen ska vi baka en pizza att äta när sambon kommer hem från jobbet, mums!

Hoppas ni får det lika mysigt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela