busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Gluggen

Publicerad 2009-05-12 19:51:13 i Allmänt

Idag har jag haft en sån där dag med inget särskilt inplanerat men det har som vanligt hänt en del ändå. Bland annat så har lilltjejen skaffat ännu större glugg mellan framtänderna... såg inte hur det gick till men på något vis har hon lyckats slå ut en bit ur ena framtanden. Ska visa för tandläkaren imorg, får se om hon vill visa... hon verkar iaf inte lida så värst av det men hon kan inte äta knäckebröd, hon försökte flera gånger men varje gång slutade hon med ett förvånat "aj", svider i mitt mammahjärta :-(



när hon gungade gungbräda skrattade hon så gott så det blev en bild på eländet, kanske ett tips till tandläkaren imorg om hon vägrar öppna munnen?

har även hunnit med en promenad och fick se det här, kan ni gissa vad det är kanske???



Hihi, Bosse har kollat in vågorna på stranden och blev så till sig att han var tvungen att hoppa på mej å ge mej en puss just när jag skulle fota honom. Jag är glad att jag inte trillade i plurret för jag var inte riktigt beredd på pusskalas...
Spännande var det med vatten iaf :-) Bäst att akta tassarna...



I morgon väntar jobb sen hoppas jag få en vagnbok till racern utskriven, den är snart färdig inför helgens tävling och jag börjar få lite pirr i magen :-)

snart dags att kolla in Desperate Housewifes, förhoppningsvis får man sig ett gapskratt ikväll igen :-D

Ha d gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela