busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Ryggläge...

Publicerad 2009-03-01 18:22:38 i Allmänt

...har jag haft heela dan... Förkyld och grymt ont i kroppen men bara höger sida? antar att det har med tillrättaläggningen av ryggen att göra, nån som har nån annan diagnos? Testar nu hur intelligent Ipren egentligen är ...

Först åkte jag Vasaloppet liggnde i soffan, barnen och Bosse lekte hur snällt som helst bredvid, gobitarna! Ja, ska jag vara helt ärlig så fick de några kex som uppmuntran (kan även kallas muta). När sambon vaknat efter sitt nattskift kröp jag över till sängen och där blev jag kvar hela eftermiddagen medan övriga familjen var på fikaturne hos barnens kusiner. Kan inte minnas sist jag var helt ensam i huset?!? skönt var det iaf och väldigt roligt när de kom hem igen bubblandes om vad de gjort! Mindre kul att gubben måste stressa iväg till jobbet men snart ledig vecka igen!

Får väl flytta över till soffan igen bara jag fått de små i säng, blir ju en ny Beck!

nu ska fixas välling,
må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela