busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Mitt i naturen?

Publicerad 2009-03-28 19:56:47 i Allmänt

Idag blev det en tur till mamsen å papsen, barnen fick leka å jag fika, alla nöjda!
Efter lunch sov lilltjejen låååångmiddag så jag å sonen passade på att kura ihop oss i soffan med godisskålen å filmen Horton som jag inte vet hur den slutade för då sov jag gott...

Fick även besök av barnens farbror och hans Springer spaniel, första gången hundarna träffas, vi lät dem mötas ute och insåg snabbt att det gick bra så de fick busa lösa, Bosse var överlycklig, stubbsvansen for runt lika glatt som han själv, kan lova att det blev många rundor runt på tomten! han har tillbringat en hel del tid i korgen resten av eftermiddagen...

Passade även på att ta en promenad ensam med musik i öronen, HÄRLIGT! Gick vid både sjö och skog men när jag kommer tillbaka på asfaltsvägarna mitt i byn så träffar jag på en flock rådjur och en trana, kändes som om dom var lite vilse... Kul med tranan dock, betyder väl att våren är på ingående men om jag var trana så hade jag stannat i värmen minst en månad till!

Sambon har jag bara mött i dörren idag, känns som att det blir för många sånna dagar ibland =( tur att det finns telefon!

Nu blir det Robinsson, hoppas det blir bättre än förra gången men det brukar ju vara lite segt i starten, om inte annat så inser man ju va bra man har det hemma i soffhörnan ;)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela