busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Godisdag!

Publicerad 2009-03-14 17:40:41 i Allmänt

Jaha, lördag igen, fattar inte vart dagarna tar vägen? Idag tog jag med mej barnen ut på baksidan för att lek, det gick inte för det var för mycket snö! fick ta en promenad istället så blev det lek vid skolan istället. Lilltjejen har äntligen fått kläm på hur man rör sig i vinterutrustningen =)

under middagsluren passade jag å sonen på att äta godis å kolla DVD, perfekt uppladdning inför 5-års kalaset som vi for på sen! Satt fint med lek å fika =)

väl hemma igen passade gubben på att lacka trappen i raketfart innan han drog till jobbet... vet inte vart han får all energi ifrån? mig kanske? känns som om det är någon som tar min ;)

snart ska lillan nattas sen väntas en kompis dyka upp med sushi, mums! antar att godisskålen åker fram till melodifestivalen, det är ju faktiskt lördag heeela dan! vem vinner? jag skulle inte bli förvånad om sandvikens operadiva kammar in jackpott... hoppas det blir en fartig låt som vinner iaf!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela