busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Det börjar likna nåt!

Publicerad 2009-03-26 20:14:52 i Allmänt

Börjar så smått få ordning på våra pinaler, tänk va mycket saker man har som är bra att ha men ändå används väääldigt sällan! Trots att jag har slängt och sålt en hel del på loppis och Blocket.se så finns det ändå mängder av prylar kvar... Planen är att ha fått hela huset igenom städat innan jag börjar jobba "på riktigt" i höst. Kändes helt OK när jag gick med tjockmage å sa det men helt plötsligt finns inte lika mycket tid kvar att vingla på men som sagt, vi är på väg...

Så här ser det ut just nu på vår "nya" övervåning, synd bara att jag inte har några bilder från förr...

Hallen med Billy, sväljer en hel del =)




Lilltjejens krypin, supermysigt tycker jag!



Sonens rum, han fick det största eftersom han tar störst plats =)



vårt sovrum, var ju så sugen på IKEAs sänggavel med hyllor som man kan dra ut åt sidorna men den fanns bara i 160 bredd så då fick sambon snickra en gavel efter mina order, jag är supernöjd med den och min hemmafixare ;)



Trivs så bra att jag går och lägger mig supertidigt om kvällarna... snart dags igen...

Ha d bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela