busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Lång fredag?

Publicerad 2009-06-05 18:55:53 i Allmänt

Ja, mycket har hunnits med denna fredag och då är den ändå inte slut än (och inte mina "måsten" heller...) Idag har jag betat av en låååång attgöralista.

Värt att nämnas är att jag fixat tid hos veterinär en för att kastrera Bosse sen bad jag att de ska kolla upp hans leder/bakben för han gör konstiga skutt ibland... har läst att det kan vara rastypiskt så det behöver ju inte vara nåt fel men vill vara på den säkra sidan! Vi har ju luxation i släkten men inte hos hundarna ;-))

Har oxå varit med mamma till Norbyviken och handlat superfina blommor och tomatplantor till bra pris, rekomenderas!

Lilltjejen börjar bli sitt vanliga goa men aktiva jag, skönt men man får hänga med i svängarna :-)

Nu ska jag iväg och besikta folkracern inför morgondagens tävling.

Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela