busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Jo, nu är han billig...

Publicerad 2009-06-13 20:18:51 i Allmänt

Min moster undrade (med glimten i ögat) när dagen då jag skulle säga att "idag är Bosse billig" skulle komma. Den dagen var idag...

Undrar om veterinären gjorde nåt fel när han kastrerade Bosse för inte ska väl hörseln försvinna vid kastration??? Nä, en döv och skällig hund vill jag inte ha! Slutade  med att jag morrade  :-(

Funderar på om det kan vara nån löptik i området, nåt luktar iaf väääldigt gott i vägkanterna... Understimulerad är han iaf inte däremot kanske det varit lite väl mycket intryck sista dagarna, måste nog jobba med att hitta Bosses "stoppknapp" misstänker jag? "Påknappen" är ju inte svår att hitta på en Russell ;-)

Ja, ja, imorgon är det en annan dag då vi kan ta nya tag, nu sussar han iaf gott och då är han väääldigt sööt så jag tar nog tillbaka det där med att vara billig... ;-)

Nu ska jag göra Bosse sällskap inne vid tv:n, ha det vänner!

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2009-06-13 21:33:30

De gulliga sakerna vi har kan ju också vara lite överstimulerad. Som stress hos människor ungefär, om det blir för mycket för dem så liksom går det på än mer.. (Som barn om "inte är trötta"!) ;)Sen kan han ju ha lite ont av kastrationen å. Å tyvärr tar det minst ett halv år innan hormonerna "förståt" att han är kastrerad! Låt han få en ledig dag eller två, max några korta promenader. Inget då han behöver tänka så mycket. Kanske till å med "tvinga" han å sova lite extra.



Har kommit på att vi kommer att fara förbi er den 18juli, så om inte för så kanske vi kan göra en titt in då? På fm, ska vara i Sala vid ett ungefär.

Men jag hoppas vi kan lyckas ses före!



Ha de gott!

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela