busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Glad i hatten!

Publicerad 2009-06-12 20:53:00 i Allmänt

Ännu en maxad dag...

BVC med sonen för 5-års kontroll och spruta. Gjorde ont men gick bra ändå, han bet ihop rätt bra lillkillen...

Studentfirande av sambons kusin :-) En go kille! Skoj att träffa släkten och massor av gott blev vi serverade, mums!


Hem och fixade inför sonens barnkalas. Han hade bjudit hem åtta glada vänner på tacokväll. Fullt ös men bara roligt, inget tjafs och bråk utan glada barn i fina partyhattar :-)



Lilltjejen fixade egen partyhatt, blivande designer kanske? eller inte... ;-)



Tittut i tratten =0)

Sen var det ju det där med spikmatterapporten...

Läste först bruksanvisningen = ta det lugnt, första gången räcker det att ligga ca 10 minuter på mattan.

OK. La mej på mattan, gick ut lite lugnt med tröjan på, kändes väääldigt bra, blev väckt av sambon ca 30-40 minuter senare.... Kändes ändå bra den lilla stund jag kände efter innan jag somnade om igen :-) Fick ju veta att jag inte är ensam iaf, eller hur M J? Tack för kommentaren, alla sådana uppskattas!

Sen måste jag ju berätta att Bosse är sitt vanliga jag igen! Att han är nypoererad verkar han inte fatta! ;-)

Trevlig Helg Alla!

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-06-13 23:07:09

Härligt med kalas!

Gratta från mig = )



Stackars Bosse då = (



Bra att man kan använda trattar till både det ena och det andra = )



Kram Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela