busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Ännu en helg har passerat...

Publicerad 2009-06-07 20:22:39 i Allmänt

Hela lördagen tillbringades på Årsunda Motorstadion då det var dags för deltävling nummer 3 i X-cupen. Gula faran och jag höll sams och hade turen på vår sida, slutade 5:a i damernas A-final. Är ruggigt imponerad av klubbkamraten som tog hem seniorernas A-final, han kan ratta! Mycket roligt med hemmatävling, träffade många trevliga personer.

Är så otroligt tacksam för all hjälp jag får på tävlingar med att passa barn, hund, fixa bilen osv. Det finns så många snälla människor runt omkring mej, TACK alla ni för att ni gör det möjligt för mig att håll på med folkrace, en blomma till er!

                                                                                         

Bosse fixade lördagen riktigt bra, var så mycket lugnare den här gången, kunde till och med möta (vissa) andra hundar utan att skälla! Den här gången tror jag att han hade nöje av att vara med, SKÖNT!

Lördagkväll tillbringade jag hemma i sällskap med två gamla, oops, jag menar före detta, klasskompisar. L hade handlat och fixade förrätt, drink, mat å snacks medan jag packade upp, duschade å nattade barn. Sååå skönt att sätta sig vid dukat bord och bara vara! Blev nåt glas rött och surr sen somnade jag trött, mätt och belåten :-)

L sov över så det blev en förmiddagspromenad med henne, barnen å Bosse som fick nåt fnatt och drog som aldrig förr??? När lilltjejen sov middag passade jag på att luta omkull mej på soffan, drog timmerstockar efter typ 2 sekunder... resten av dagen har vi "bara varit". Sambon var snäll och knackade lite plåt och bättrade färgen på min racer så nu är den klar till Skutskär på lördag!

Solen har äntligen tittat fram så nu blir det en kopp te och aftonbladet på verandan, nice =0)

                                                                                  

                                                                                ha en trevlig söndagskväll!

Kommentarer

Postat av: Lisa & Gossarna

Publicerad 2009-06-08 19:07:35

Grattis till 5:e platsen!!! Såg minsann i GD att du varit duktig!! :)



Lycka till i Skutskär till helgen ifall jag glömmer säga det på onsdag då vi ses.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela