busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

mer semester!

Publicerad 2009-07-25 14:31:59 i Allmänt

En bild sägs säga mer än 1000 ord så här kommer många semesterbilder och få ord ;-)

En dag tillbringade vi på Kolmården, jag stiftade en ny bekantskap....



ja, jag sitter faktiskt och funderar på om den skulle kunna slå sönder fönstret om den ville....

Sonen fick träffa Bamse och Lilleskutt, stod i kö lääänge med sin kusin för att få kramas!



Lilltjejen nöjde sig med att vinka en bit ifrån för lite läskiga var dom ju!

Jo, Kolmården är en djurpark men grabbarna hittade naturligtvis på bilar...



Vi är gula, vi är röda,
vi kan ratta, vi kan köra,
AMF Åååårsunda!!!



Tycker att sonen är rätt lik Sven Melanders Rulle.. Nån som kommer ihåg???

Så här vackert var det utanför toaletterna på Småängens camping!



Vår gobit! Dotra måste ha saknat honom för hon försökte köra "sök" med getterna på Kolmården. Gick inte så bra...



och här kommer gladaste killen!



Överlycklig räcker inte till för att beskriva hur glad han blev när hans pappa visade vad som fanns i garaget, en alldeles egen!!! 

Det bästa av allt är att det är flera veckor semester kvar!!!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela