busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Borta bra men hemma bäst!

Publicerad 2009-07-21 22:41:06 i Allmänt

Jo, det har varit en bra semester men det är skönt att komma hem igen! Att bo 4 pers i en liten husbil tar på krafterna trots allt det roliga sen längtade jag efter Bosse så klart... I en och en halv vecka har han bott hos mina föräldrar och där verkar han ha trivts väldigt bra.

Vi har bott på Småängens camping ca 40 min bilfärd från Motala. En supermysig och superfräsch camping! Har hunnit med lite sol och bad, en del ugglande i förtält då det vräkt ner, en tur till Kolmården och massor av folkrace!

corren.se finns bildspel från veckan, vi i AMF Årsunda är de gula och röda. Kan tänkas att det kommer bilder från min kamera oxå men inte just nu...

Våra förare var väl värda att heja på, 3 st A-finalister : Sören Hedblom i Oldboys, Maria Nyström i dam och Johan Uhr i senior, GRATTIS! Fanns flera andra duktiga i klubben som också fick fina placeringar, så skoj att se! Själv fick jag se banan från insidan av en rallybil så nu kan jag den ifall jag skulle våga ratta själv nån gång... Tyvär så tog vi inte hem hejarklackspriset, det gick välförtjänt till södra lappmarken (ska aldrig mer klaga på att vi har långt att åka när vi drar på semester, ist ska jag tänka på dem :-))

Idag har det varit en del tvätt och städning men mest soffläge och bus med vovven som just nu sover i mitt knä, myyys!

Nä, nu hör jag hur min säng ropar, antar att den har saknat mej, jag har iaf saknat den :-)

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela