busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Valpkurs?

Publicerad 2009-01-21 22:22:50 i Allmänt

Idag tog jag kontakt med en tjej som kör olika hundkurser här hemma, hon kommer att köra valpkurs nån gång framåt mars-april, passar ju oss perfekt så jag anmälde oss så klart! Ska bli så skoj!

Hittade en bra bok på biblioteket "Din valp - lycklig och frisk" av K Schlegl-Kofler.

Det enda som är trist är att sambon inte blir hemma särskilt mycket den dag Bosse flyttar hit , sen är jag rädd att vi ska få magsjuka, dom vidriga bacillerna verkar florera överallt, usch, usch, usch!

Go natt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela