busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Längtar efter hundliv!

Publicerad 2009-01-12 22:50:01 i Allmänt

Den 24:e är det dags! då har Jack Russell´n Bosse blivit 8 veckor och får flytta hem till oss! Har tidigare varit hundägare i 5 år men det här är premiärvalpen! Ska bli så roligt att få vara med från början samtidigt som det är lite nervöst! Nu återstår bara lite shoping (bur+koppel) sen är det "bara" att vänta och det har jag sååå svårt för! Lillhusse är också ivrig medan min sambo är cool som vanligt. Lillmatte är så liten att hon inte vet vad som komma skall... eller, det vet väl egentligen inte vi heller... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela