busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Jo då...

Publicerad 2009-01-27 10:02:37 i Allmänt

...det gick bättre i morse trots att sambon åkte tidigt. När han åkte grät Bosse en stund men jag lät honom vara och han somnade om =)

igår hann vi med mycket, tränade sitt och jag tror att han börjar fatta galoppen, tänk vad man kan göra för lite godis!?
Klippte även klor på framtassarna, gick super bra! Hade fått bra instruktioner på hur man gjort hos uppfödaren så det var ju inget nytt för honom.

Nyfiken är han och börjar vidga sitt område så nu åker kopplet på vid rastning så han inte drar ut på den ganska hårt trafikerade väg som går förbi vårt hus... Funkar faktiskt riktigt bra med kopplet också, idag har vi tagit en liten promenad och han gick sååå fiiint! nu gäller det bara att uppmuntra det beteendet =)

han har även åkt vagn med lillmatte när vi lämnade sonen på dagis, gissa om det var många nyfikna som kikade på honom?! Bosse tog det hela med ro men lillmatte va nog lite avis på alla som pratade med hunden och inte brydde sig om henne ;)

en händelserik dag trots att klockan inte hunnit passera 10! jag ska jobba men övriga familjen får väl softa resten av dan =)

Ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela