busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Helt galen hund???

Publicerad 2009-01-25 13:33:01 i Allmänt

Idag har det häni igen, jag vet inte för vilken gång i ordningen... Träffade en som kände en som har två Jack Russell och säger "och dom är ju helt galna"!!?? Verkar vara den allmänna inställningen till rasen? vet inte riktigt hur jag ska tolka galen men kanske det har med energin att göra?

Tycker dock inte att Bosse platsar i galenkategorin, iaf inte än! ;)

Tidig morgon idag oxå men va duktig han är som säger till att han vill ut! Sover fortfarande en hel del men nu är han varm i kläderna och håller bra tempo när han är vaken! Det är rätt skoj att kolla på hans upptåg =)

att va ute tycker han inte är skoj, vill in på en gång! antar att det är för mycket snö och för kallt! Köpte ett täcke men han har en bit kvar innan han vuxit i det...

nu ska här busas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela