busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

En hund till?

Publicerad 2009-01-26 20:00:40 i Allmänt

Sonen satt och rabblade veckans dagar, när han kom till fredagen utbrister han - å då ska vi få en hund till! Skulle tro att det räcker med en... Det tycker nog egentligen sonen också då han efter kvällsbadet fick tårna attackerade av BusBosse, det kittlade så hemskt att sonen bröt ihop i ett hysteriskt skrattanfall och det såg så kul ut att jag bröt ihop nästan lika mycket men lyckades ändå samla ihop mig och avbryta innan det gick över i gråt...

Fnissar även åt min stavning när jag läser mina inlägg, hi, hi, hoppas ingen gammal svenskalärare läser bloggen! men det kan ju tänkas att en och annan av mina elever tittar in och då har dom ju chansen att rätta mig =) händer ju inte så ofta att jag har fel... fråga min sambo så får ni höra ;)

nä, nu ska jag ge Bosse nåt extra att äta sen ska vi busa innan det blir kvällsturen och gonatt, uppfödaren tips för att vi ska få lite sovmorgon! Tusen tack för det! =) Iofs ska ju gubben upp och rassla vid fem imorg så då kanske det inte funkar då men på sikt så!

Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela