busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Helrenovering...

Publicerad 2009-02-24 09:49:06 i Allmänt

... sker inte bara på övervåningen, igår var jag iväg och fick kroppen lagd tillrätta, har träffat div kiropraktorer, massörer och sjukgymnaster men aldrig blivit riktigt hjälpt men igår skedde mirakel! Efter 30min var jag som en ny, rak människa, helt otroligt!!! Hoppas att jag äntligen kan få ordning på min kropp. Passade även på att göra ett frisörbesök samt ett fika besök hos en kompis, snacka om "måbradag".

när det gäller den andra renoveringen så har vi börjat tapetsera (eller rättare sagt sambon har börjat)

Bosse fixar lite promenader i området men emellanåt tar det tvärstopp... han är lite nervös för en del saker men om man kör på så hänger han med. Han vågar sig ut i snön också, det är så skoj att se honom upptäcka världen!

Bosse och dottern börjar få lite mer utbyte av varandra, nyss tog hon fram kopplet och försökte binda fast honom på en ettårings vis, en lek som fick Bosses svansstump att vifta vilt.... annars så tar hon gärna fram leksaker till honom, älskar att ge honom godis och kan freda sig hjälpligt när han blir för på. De har även ett samarbete vid matbordet som jag inte gillar men så fort jag vänder ryggen till kan man ge sig den på att hon stoppat ner något till vår gourmet som ligger i korgen och håller span...

Snart jobbdax, sportlov så det blir nog aktiviteter ute i sol och snö, helt okej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela