busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Bullbak & tvätt...

Publicerad 2009-02-16 20:22:56 i Allmänt

... är vad jag ägnat dagen åt. Bullarna blev supergoda och rena kläder kan ju vara bra att ha! Måste rensa ur barnens garderober för de växer värre än ogräs men det är väl precis som det ska vara =)

Tog en förmiddagspromenad också med barnvagnen och Bosse (ja, dottern satt i vagnen) men den sist nämnde ville inte alls utan pep hela vägen så då gick jag hem med honom innan vi andra fortsatte till ICA. Sambon var på övervåningen och målade så helt ensam var inte Bosse men han kröp in i buren och sov som en liten gris trots att han var ensam nere. Han var väl för trött för promenader kan tänkas...

I morgon ska vi kika på tapeter till övervåningen så då är det dags att ha barn / hundvakt igen, får se om det är barn eller hund som sköter sig bäst ;) jag kan lova att dottern ger värre tjuvnyp än hunden just nu, hon nyper tag om näsan samtidigt som hon lyckas pilla in fingrarna och sen drar hon och det gör svinont  =(

måste bara visa några bilder från ikväll!



Brottningsmatch efter kvällsmaten, utgången oklar...



sen var det dags att kolla på Bollibompa!

Ja, han gillar att vara nära våran hund och för det mesta gillar vi att han är nära...

Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela