busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

20-års kalas...

Publicerad 2009-02-28 18:10:07 i Allmänt

... har vi varit på idag! Massor av nya bekantskaper för Bosse, både gammal och ung. Full fart men det gick bra, lite uppjagad blev han och använde då sina tänder lite väl hårt när han skulle busa... Buren var med så där kunde han ta det lugnt mellan varven.

Sonen var också lite uppspelt, rödkindad, svettig, mätt och glad for han hem. Vi han inte mer än sätta oss i bilen så frågade han om vi kunde åka tillbaka på 20-års kalas nån dag =)

Lillasyster var också nöjd men trött, så känner jag också.. ska bli skönt att stoppa de små i säng sen hoppas jag på en bra hockeymatch följt av schlager och kanske en film om jag orkar vara vaken så länge....

har varit en intensiv vecka men en rolig sådan! Undrar om jag har en förkylning på G? känner mig inte riktigt i form men det kan ju vara sviterna från mitt besök hos massören i måndags. har fortfarande ont i min armbåge trots en veckas behandling med smärtstillande och inflammationshämmande =( ska man skylla på åldern eller? knappast!

ha en skoj lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela