busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Snö och åter snö!

Publicerad 2009-12-15 21:04:06 i Allmänt

Be careful what you wish for, you might just get it all...

... och nu har vi MASSOR av snö! allt hade ju inte behövt komma på en gång men härligt är det :)

Snöskottning är väl ingen hit men lek i snön gillar jag! Har skrattat högt åt Bosse idag när han fick tumla runt i snön! Han var ju så liten sist det var snö och då var han väldigt betänksam men av det syntes inte ett spår! Jämfotahopp högt upp i luften för att sedan attackera högsta snödriva. Han verkar tom gilla att få snön kastad över sig :)

Julstämningen börjar så sakta infinna sig men jag börjar inse att det är hög tid att handla julklappar... Har bara fixat en hitills...

Ett tidigt julkort med de goaste får ni i alla fall! (är väldigt nöjd över den bilden för två av dem ville absolut INTE posera...)







GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela