busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Seeeeeegt....

Publicerad 2009-12-03 20:34:36 i Allmänt

Puh, tur att jag inte har semester så ofta, jag är ju helt slut!

Har haft bråda dagar på jobbet, en del personal borta men alla barn är på plats och jag tror att de börjar känna av att det snart är jul och lov... lite väl livat ibland om man säger så...

Sen finns det ju en hel del som ska fixas hemma också och sambon har eftermiddag så när jag väl har kört kvällsracet med rastning, middag och nattning däckar jag i soffan...

Imorgon ska jag på 40-års kalas, det är min skola som ska firas :-) sen är det äntligen helg! Vi har lite planer men det känns som att det får bli som det blir, skönt att bara vara!

Så nu samlar jag kraft och lyfter på rumpan för att placera den och hela ryggen i soffan, hoppas Bosse gör mej sällskap :-)



OBS! kolla in den här länken, urfina änglaörhängen finns som pris i tävlingen, har sett flera av smyckena i verkligheten och de är jättefina!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela