busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Lucia

Publicerad 2009-12-14 20:54:49 i Allmänt

Hänt sen sist....

Lilltjejen fick feber av svinsprutan så det blev till att VAB:a tors och fre. Gjorde inte så mycket då jag inte var så pigg själv...

Lagom till lördagen var det full fart igen med årets hockeymatch, H:s hjältar mot S:s stars, ÄNTLIGEN var det hjältarnas tur och det med besked, 12-3!!! Avslutade med god mat å dryck samt rock på Livingroom :)

Luciadagen var seeeeg, vi hade inte sovit så många timmar och barnen samt Bosse hade vi portionerat ut under natten så de var också rätt slitna (men nöjda) jag passade på att sova middag med lilltjejen men slocknade ändå i soffan så fort de lagt sig för kvällen... åldern måntro??? ;)




Idag har vi sett på barnens luciafiranden på dagis, sååå goooa :) men sonen vägrade som vanligt att vara med, han sjöng i hallen istället men det gick ju det också :P ibland ä han väldigt på det klara med vad han vill och inte vill, hoppas det håller i sig till tonåren i eventuella situationer med negativt grupptryck...

Nu blir det till att plåga den fyrbente med lite kloklippning, han måste ju vara fin till veterinärbesöket på onsdag :)

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela