busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Brrr!

Publicerad 2009-12-29 18:16:35 i Allmänt

Va kallt det blev! termometern står just nu på -17.5 men det känns ännu kallare! Det riktigt biter i kinderna men är väldigt vackert ute med fullmåne och stjärnor. Det har bara blivit korta promenader med Bosse idag. Inne har vi dock varmt och skönt!



Som så ofta när det är fullmåne så har jag sovit oroligt, drömmer hur mycket tok som helst :) Inte blev det bättre av stressen att jag inte fick försova mig då jag skulle öppna på jobbet... Kom dock dit i mycket god tid!

Nu blir det kvällsmys med barnen innan de ska sova sen åker klickern fram så ska jag träna vidare på Bosses rullning. Igår rullade han runt två gånger men han har ändå inte fattat galoppen riktigt... Knäppt av mig att gå på den övningen kanske då Bosse inte gärna ligger på golvet och då är det väl snäppet värre att rulla runt men det är ju alltid skoj med en utmaning ;)

Apropå utmaning så har jag anmält mig till en lokal klassiker. Jag ska simma 60 minuter, springa 10km, cykla 45km och åka skidor 25km. Det hela börjar med simning v.12. Skidor äger jag inte så jag kanske ska börja där men å andra sidan så är inte loppet förrän jan/feb 2011 :)



Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela