busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Vovvar!!!

Publicerad 2009-08-01 22:33:53 i Allmänt

Idag fick vi finfrämmande från Björnkil, det var min kusin med sitt yngsta barn samt de yngsta vovvarna Basenjin Pärla och Bosses syster Bessie som kom med kombin nedlastad med urvuxna kläder. Nu finns det en hel del till mina barn att växa i kan jag lova... tack :-)

Bosse var ingen vidare välkomstkommite men jag hoppas det uppvägdes av blåbärspajen och kaffet ;-) barnen hade skoj ihop och vi vuxna kunde surra i lugn och ro om hundar och lite annat...

Tog sedan med vovvarna bort till rinken så de kunde busa på "neutral mark". Bosse och Bessie träffades ju för ett tag sen och då var min juvel väldigt reserverad men av det märktes inte mycket när de väl fick busa lösa :-)

Någon hundfotograf är jag INTE, de är ju så sällan stilla och då fick jag ändå god hjälp av kusin... Här kommer de bästa bilderna:

Coola Pärla och en lite avaktande Bosse...



... men lite jaga är ju aldrig fel!



Syskonen Bessie och Bosse har nosat upp nåt spännande...



Titta noga så ser ni att jag lyckats få med alla tre på samma bild :-)



Väldigt nyttigt för Bosse! Skoj att se Pärla in action, så fin och så cool!

Bosse och lilltjejen somnade tidigt ikväll medan vi andra först åt grillat och sen kröp upp i soffan och hade lördagsmys (läs åt godis). Nu väntar sängen och en ny bok.

Voff voff!

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2009-08-02 08:35:29

Inte tar vi illa vid oss för Bosse hälsnings sång!

Sådana är vovvar emellan åt! ;)



Blåbärspajen smakade underbart!



Tack för en trevlig stund!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela