busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Ingen vovve i soffan men...

Publicerad 2009-08-18 20:22:40 i Allmänt

Så där ja, då har jag jobbat i hela två dagar! Är inte van vid att ha 30 barn runt mig men på nåt konstigt vis så är det inte lika uttröttande som att vara hemma med mina två egna??? konstigt men så känns det...

Mina barn trivs på dagis och på kvällarna stupar de nöjda i säng efter dagens bravader. Att lämna lilltjejen har gått förvånandsvärt lätt, skönt!!!

Har varit dåligt med bilder på bloggen men kolla här så finns bilder från helgens tävling. (gå in på bilder och scrolla ner till Linde folkracefestival dag 2, klicka på den)

Bilden på mig är rätt talande, blev några sånna... slutade med ett hål i golvet, oops! Kan också medela att klubbkamratens tvåhjulskörning inte resulterade i en rullning :-)

Igår kväll började vi riva ur motorn för ett växellådebyte till helgens tävling så nu har jag lärt mej nåt nytt igen :-) undrar bara varför det måste vara olika dimension på alla skruvar och muttrar, va enkelt om det inte fanns så många att välja på, eller hur???

var även ut och letade kantareller igår så nu har jag fryst ner ett gäng som jag tänkte ha att träna Bosse med. Hoppas bara att det funkar med svamp som varit fryst?

Imorgon börjar fortsättningskursen som jag anmält mej och Bosse till, ska bli skoj!

Kommer ni ihåg att vi inte skulle ha Bosse i soffan? Vi har kompromissat lite...



... jag har tröttnat på att mysa på golvet så nu åkte korgstolen in i vardagsrummet :-)

nu ska jag göra Bosse sällskap, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela