busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Öppna dörrar...

Publicerad 2009-08-09 20:24:03 i Allmänt

Nu räcker det inte med att låsa ytterdörren längre...

Bosse började skälla och sprag ut på inglasade verandan men slutade skälla fort så jag satt lugnt kvar inne tills jag hörde grannens röst:

- "nej men har du smitit lilla vän"

då vart det fart på mej och mycket riktigt, på gavelstigen stod grannarna med sin vovve Xena och en studsande Bosse...  åter igen hade han fått hjälp av sin lillmatte att komma ut på äventyr...

Positivt var iaf att vovvarna hälsat glatt på varandra och att min juvel faktiskt kom till mej när jag lockade på honom...

Helgen har ju bjudit på underbart väder så det har blivit rätt mycket tid vid stranden. Bosse har fått vara kvar hemma och det har (peppar, peppar) gått jättebra. Han passar på att sova skönhetssömn när det blir lugn och ro... Han är så söt när han kommer vinglandes ur buren när vi kommer hem, ibland tror jag att han säger "bara fem minuter till" :-)

Svårt att tro att det är samma hund när man tänker tillbaka på första valptiden då han vaknade så tidigt och hade svårt att komma till ro på kvällen, inga problem med det mera :-) man blir som dom man är med...  ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela