busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Hoppsan!

Publicerad 2009-08-12 18:55:47 i Allmänt

Fick hastigt å lustigt lugn och ro här hemma... Bosse å lilltjejen har däckade klockan sex! Spännande å se när de tänker vakna imorgon :-/ Dagis tar helt klart på dotterns krafter, jag däremot blir lite lätt uttråkad av inskolningen... det händer ju inget men tur är väl det!

Sambon å sonen är på banan och förbereder för Linde folkracefestival som vi kör i helgen. Vad jag längtar efter att få tävla igen, var ju jättelänge sen! Har lite jubileum den här gången, det är min 10:e tävling :-) Sonen brukar säga "men mamma, nu kan du väl vinna", ska göra mitt bästa den här gången också så får vi se vad det räcker till...



Här är jag förra tävlingen... Tar liksom lite tid innan jag får upp farten, vågar inte ta i riktigt förrän det är dags för finaler å då är det lite sent påkommet... Ska försöka gasa redan från början den här gången :-) Bilden är lånad av Peter Skog alias Grytpeter.


Ha det gott!

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2009-08-14 07:31:31

Förstår att han tycker att de vore skoj om du vann. Men de är väl så.. att de viktiga är inte att vinna, det är att deltaga!! ;) Å att ha skoj! De är då vårat motto..



Ha de å lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela