busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Bad i Borlänge!

Publicerad 2009-08-03 20:27:03 i Allmänt

Idag for vi iväg med en annan familj till Borlänge för att testa Aqua Nova. Jag kan varmt rekomendera er badsugna att åka dit! Är ju van med Sandvikens äventyrsbad och Aqua Nova är snarlikt men mycket fräschare, lite större och med fler och roligare aktiviteter! Trötta men nöjda, glada och rena styrde vi kosan hemåt!

     



Bosse fick vara hos svärmor och hade också haft en aktiv och skoj dag, han har redan kurat ihop sig i buren ;-) När vi hämtade hem honom hade vi turen att få lite fika och en pratstund, trevligt  :-)

Nu ska barnen nattas sen blir det en kopp te och en bok på altanen medan gubben mekar. Ska införskaffa en mekaroverall och sen ska jag göra honom lite sällskap så kommer jag förmodligen att lära mej ett och annat nytt men idag får han hjälp från annat håll så då antar jag att det är bäst att jag håller mej ur vägen ;-)

 

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela