busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Rondellkörning

Publicerad 2009-04-20 21:37:56 i Allmänt

Alltså inte i stan utan i garaget, dvs jag har premiärkapat med rondell!

Va ganska pirrigt, man vill ju helst ha alla fingrar med sig in till kvällen och då menar jag kvar på handen, inte en tumme i plastpåse eller så... Det var inte helt lätt heller, snett å vint blev det men det som skulle bort e borta nu!

Den här bilen kommer antagligen aldrig att vinna pris för bästa bygge och det får jag ta åt mej äran för! Gubben min var snabb att föreviga det hela, han trodde väl inte sina ögon =) Tro det eller ej men det var faktiskt roligt!



Jag är inte enda tjejen i familjen som gillar bilar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela