busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Idag har...

Publicerad 2009-04-15 20:04:03 i Allmänt

... inget spännande hänt!

Jobbade förmiddag, hade snälla, goa, glada elever, hääärligt jobb man har! Är via jobbet med på en tävling där man i lag räknar steg, lekte baklängeskurragömma = många steg! Drömmer om att kamma hem förstapris som är en SPA-resa...

Väl hemma fick jag nåt ryck och började städa skåp och lådor samt rev ner påskpyntet, skönt att få undan lite. Barnen och Bosse rev i och för sig fram en hel del medan jag höll på men det får man ta... De var glada iaf! dottern har massor av spring i benen, gör värre race än Bosse här hemma samtidigt som hon tjoar å sjunger. Det går inte en dag utan att hon drar Dannys "Radio, oh, oh, oh, oh, oh". Storebror har lärt henne allt han kan ;)

Nu ligger båda barnen å sover, sambon på möte och jag ska klippa Bosses klor, något som han inte tycker e så jätteskoj men skam den som ger sig ;)

Trevlig kväll!

PS. ser ju att det är ganska många som tittar in här emellanåt å jag blir ju lite nyfiken vilka ni är! vore skoj med lite kommentarer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela